Subject: Taagepera Lossi ühisveevärgi joogivee kontrolli kava
From: "Maris Reimann" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Iris Lints" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 12:20:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Taagepera Loss OÜ poolt ühisveevärgi joogivärgi kontrolli kava
aastateks 2024 -2028.

Heade soovidega,

Maris Reimann

Tegevjuht

General Manager

+372 5656 4328

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Wagenküll Hotell OÜ

Taagepera küla

Tõrva vald, Valgamaa, Estonia

 <http://www.wagenkull.ee/> www.wagenkull.ee

 <https://www.piletitasku.ee/et/event/5591>